On the go!

Reklame i samarbeid med Oslo Skin Lab


Dere husker de små søte posene med kollagenet “The Solution” som jeg skrev om rett før sommeren?  Huden vår har fått nok av deilig sol i sommer, vi har jo vært latterlig heldige med været! Når huden utsettes for solstråler påvirkes kollagenet i kroppen, vi vet jo at det er på grunn av solen vi får rynker og linjer når vi blir eldre, det fikk vi jo printet inn fra vi var små sant? Bruk nok solkrem og høy nok faktor, sa de! Yes – det er viktig å smøre seg godt, SPF 50 er min bestevenn til ansiktet hver eneste morgen, sol eller ikke!

Kollagenet i kroppen er et viktig bindevev, det finnes naturlig i kroppen. Det er kollagenet som gjør at huden holder seg ung og spenstig – og etter fylte 30, avtar den naturlige mengden med kollagen i huden vår – det kan derfor være lurt å ta The Solution som et naturlig kosthold i tillegg til at man er flink med vanlige hudpleie rutiner – OG drikker nok med vann.

Jeg personlig tar dette fordi jeg nå har rundet 30 og ser endringer i huden min. Jeg ønsker at ansiktet mitt skal være naturlig i årene fremover og vil helst holde huden både fuktet, fresh å forhindre mest mulig rynker og linjer. Men dette på en naturlig måte. Det er lettere å forebygge dette enn å behandle det i ettertid. Derfor tar jeg kollagenet slik det kan jobbe med huden innenfra og ut. Og jeg gleder meg til å se resultater fremover.

Jeg blander alltid pulveret i drikken min. Det smaker absolutt ingenting ♥

Idag ble det smoothie, med kollagen i, on the go på morgenkvisten! Go Nuts heter den og er helt himmelsk. Smaker helt himmelsk selv med pulver i!

Alle rutiner er gode rutiner. Og etter sommeren synes jeg det er deilig å komme tilbake til hverdagsrutiner. I tillegg til å drikke mye og nok vann, rense huden ordentlig, unngå sminkeservietter fra butikken, og være flink å bruke solkrem/ansiktskrem med SPF 50 – så er “The Solution” sitt kollagen et hjelpemiddel som jobber med huden innenfra og ut.

Om dere vil teste dette kollagenet – får dere -65% avslag på første bestilling og -30% avslag på alle bestillinger etter det. Det kan bestilles her.

Ønsker dere alle en god helg ♥

9 kommentarer
    1. Synd å si det, men synes det er så mye reklame fra deg om dagen. Er det ikke det evige maset om betakaroten, så kom dette plutselig i dag.
      Liker så mye bedre hverdagsinnleggene fra deg, Lene <3

    2. Unnskyld meg, men vi er ikke heldige med været denne sommeren.. Dette har vært en krisesommer uten like! Mest sannsynlig forårsaket av global oppvarming .. Flere sånne på rad, så kan du glemme mange norskproduserte produkter.. Og siden det er tørke i resten av Europa også, så er det ikke barebare å importere grønnsaker /kjøtt/melk heller.

    3. Problemet med dette er at om du bestiller de så “signer” du deg opp til et abbonement som ikke er så enkelt å si opp. Jeg opplevde at det var en forferdelig uforskammet selger som ringte meg og ble rett og slett veldig frekk da jeg ville si opp. Måtte til slutt legge på!

    4. Nei, kollagen som inntas i mat og drikke hjelper ikke direkte på huden. Kollagen er et protein, og som alle andre typer proteiner som inntas gjennom mat og drikke, brytes det ned til aminosyrer i fordøyelsessystemet vårt og transporteres rundt i kroppen der det er behov for det. Det vil derfor ikke ha noen mer effekt på huden enn andre deler av kroppen.

    5. Hei fine Lene! Hvilken str har du i det ATYM speilet som du har på badet? Setter veldig pris på svar<3

    6. Hvordan holder du deg så brun? Hvis du går med solfaktor 50. Tar du solarium? Jeg bruker selv solfaktor 30 som er i dagkremen min fra Exuviance.

      1. Vært mye i solen i sommer, så tar jeg Betakaroten som holder på brunfargen lengre 🙂 Bruker 50 i dagkrem ja 🙂 <3

    7. Beklager dette er bare dumt og tro at dette hjelper kjøpe slikt som kolagen
      Midler som skal virke innenifra da blir det medisinsk og er ikke lov og selge utenom på apotek her i Norge

      Jeg bruker faktor 50 det beskytter huden mot rynker da det forhindrer å bli solbrent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg