On the beach

Hei hopp der hjemme! Ahh, nå tok jeg meg nettopp en liten pause fra stranden – idag skinner solen og det er 30 grader her! Kan ikke bli bedre enn det. Tenkte fælt på dere, så jeg løp opp til bobilen for å oppdatere dere litt! Idag har jeg, Andreas og Oda leid trøbåt med sklie bakpå, så vi har virkelig koset oss. Spist deilig lunsj som pappa har laget, dessert, masse is og nå sitter Oda og får fletter i håret. Senere ikveld skal vi på marked, og så skal vi ut og spise. Koser oss! Elsker virkelig denne bikinien, selv om den farget av på hele trøbåten, hehe.. Fra BIK BOK. Ahhh. En liten søt venn som slapper av i solen. Ha det fint der hjemme så lenge! Nå springer jeg ned på stranden igjen, herlig! Suss suss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg