On my way!

Pakket og klar til reise, og full av energi! Klokken er snart 08 og jeg sitter på flytoget klar for å reise tilbake til drømmen CAPRI! Denne gangen for å jobbe – så det er min helg ♥ Å kombinere verdens vakreste øy, med jobb er ikke akkurat feil!

Nå har jeg jobbet med dette så lenge, og jeg gleder meg til å sette kronen på verket i helgen! Kan avsløre at jeg skal ta bilder – og til det jeg skal gjøre så synes jeg ingenting passer bedre enn vakre Capri. Lyset før solen står opp og etter solen har gått ned er det jeg er på jakt etter – lyset med de varme tonene. Stenene i Capri, klippene, fargene, alt som skal skape feelingen jeg ønsker på bildene har Capri å by på, så dette tror jeg blir kjempefint! Jeg har pakket forskjellige kvaliteter av klær og stoffer i jordfarger som jeg tror blir en fin kombinasjon. Nå gjenstår en del planlegging, og den tar jeg mens jeg reiser ♥

Jeg håper dere får en deilig helg med fint vær og KOS! I går var jeg sammen med min vakre Henrietteskatt, som forresten er 34 uker på vei! Noah skal få en lillebror ♥ Vi hadde en liten formiddagsdate.

Hvor fin går det ann å være?? Vakreste skatten miin!

Fant oss en liten gate med nydelige farger og lys da!
Buksen er fra M.I.H Jeans (kjøpt i fjor..) Cardigan fra ByTimo og briller fra Celiné

Okeiii – god helg! Nå er jeg straks fremme på flyplassen. Jeg elsker flyplasser! I hvertfall Oslosiiin!

12 kommentarer
      1. Lurer på hva “JEJ ” mener med den usmakelige dritt- kommentaren?? Noen mennesker har en pervers glede av å såre andre… Håper du hadde er super tur til Capri, Lene <3

    1. Hei Lene!
      Håper Capri er fint, gleder meg til å høre mer om prosjektet!

      Kan du dele høst-listen din eller musikktips snart? 🙂

      1. Prosjektet er vel “bare” en smykkekollektion med Safira. Lene publicerede tidligere i dag et indlæg om dette, men som blev slettet igen 🙂 Desuden har hun hintet om dette hele ugen..

    2. Heia! Hvordan var reiseruten nedover? Jeg var der nylig, og det var så fint, men måtte mellomlande på vei til Napoli, og det tok så lang tid… lykke til med kolleksjonen, gleder meg til å se

    3. Hei Lene.
      Du trenger ikke svare på dette om du ikke ønsker, men hva slags type prevansjon bruker du?
      Jeg har selv brukt loette i 1 år nå men tenker å bytte til noe annet pga redsel for blodpropp.
      Jeg tar gjerne i mot tips 🙂

      1. Hei! Ppiller! Yasminelle 🙂 Ja, det skjønner jeg.. Hmm- legen har sikkert noen lure råd. Men enig med deg, man burde kanskje byttet…. ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg