On my skin

En god foundation og et fresht solpudder er jeg helt avhengig av å ha til all times. Jeg bruker “pudderform” foundation, og synes det er aller best. Jeg bruker et pudder fra Smashbox, som har normal dekkevne, og som ser veldig naturlig ut på huden. I tillegg synes jeg den holder ganske godt. Og jeg har ikke ikke fått fete områder på huden min i det siste heller. HURRA! Smashbox sitt Halo Hydrating Perfekting powder. Jeg bruker farge Medium. (Denne fargen er utsolgt med børste, men det finnes en lysere nyanse med børste, og den finner dere her. Her vrir man bare på boksen når man skal påføre pudder. Det er så genialt. Kan ikke få sagt hvor mange ganger jeg har knust pudderet mitt. Men ikke nå lengre! Wiii. Resultat // Før & Etter Veldig naturlig og fint resultat. Synes ikke dere? Anbefales! Coverbrands har forresten 30 % på alle Smashbox produkter nå!! Så det er virkelig bare å benytte seg. Salget finner dere her. Jeg har mange gode produkter derfra selv, og kan blant annet anbefale dette solpudderet. Jeg bruker det etter jeg har hatt på foundation. Et must i sminkevesken min. Nå er vi forresten på farten, vi skal i barndåp hvor Rolf Ivar skal være fadder til lille Sofie. Gleder oss! Nå er det bare å få på bunaden. Og føne håret, ææææ. Got to hurry!!! Skrives :* (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg