Omg

Ett ord … SPIKES De er utsolgt for svart, men jeg så nå at de var kommet inn i rød, grønn og BEIGE. Sukk.. Jeg vil heller ha beige … Du finner de her! (Affilates) … Bare synd de va for små … De er supersuper små i nr, dere må gå opp ett nr fra hva dere bruker. IIK, vondt i beina.. Nå har jeg kommet meg trygt hjem til Ålesund og i armkroken til min kjære. Ahh deilig! Og GJETT hvem sin koffert som veide … 28 kg ?!! Bah.. Første gang jeg har måttet betale for ekstra bagasje …. Nå har jeg virkelig lært. Punktum Ha en finfin kveld stjerner!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg