OMBRE

Sponset behandling Siden jeg var litt lei å ha håret helt lyst, og ville ha det litt mørkere- kom jeg og Elisabeth frem til ombre! Trodde kanskje folk flest var litt lei det, men Elisabeth sier at ombre er mer populært enn noen gang, så vi kjørte på ♥ Kjempefornøyd med resultatet! Deilig å få litt liv, farge og spill i håret igjen! Og ikke minst dybde, føler jeg får mye mer farge i ansiktet med én gang. Gard var også kjempefornøyd, hihi – og det er jo viktig ♥ Hun farget først en 8’er i bunnen, og lot det være igjen litt lyse striper fremme, deretter satte hun på 3-4 pk med ombre extensionshår fra Hendrix, utrolig fine farger!
Jeg er jo opptatt av at det skal se naturlig ut, og ikke bli for hardt til ansiktet, og det synes jeg hun fikk kjempebra til ♥ Elisabeth er virkelig dyktig, og jeg anbefaler henne på det varmeste! Ring og spør etter henne om dere vil ha time. Tlf : 22 55 49 08 Gard har hatt fri idag, så vi tok oss en digg lunsj på Beach Club her på Aker Brygge, lite visste vi at det var en Amerikansk diner, utrolig gøyt konsept. Og maten?! Hjelpes. Nydelig! Anbefales. Her kommer dagens antrekk som lovet / Skinnjakke Nevernaked her / Sko ACNE / Cardigan Styleway / Boyfriends tshirt / Jeans BIK BOK / Veske Alexander Wang Ikveld skal vi bare være hjemme og kose oss, se serier, spise god mat og snop. Deilig med helg! Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg