Olivia

Vel fremme i Oslo. Jeg og Henriette landet klokken 10.00 – etter at den ene var mer nervøs enn den andre. Begge har flyskrekk, og jeg hadde en tanke om at siden Henriette kanskje hadde litt mer flyskrekk enn meg, så kunne jeg være “tøff” og passe på henne. Men da flyet støtte på en kraftig (i våre hoder) turbulens, fikk begge bakoversveis. So much for at jeg skulle passe på Henriette. Til slutt måtte vi passe på hverandre begge to. Men så lenge man har hverandre går det bra. Jajaja! Vi flyttet inn hos søteste Cathrine, Solveig og Anna. De bor i Kirkeveien på Majorstua. Solveig, Henriette og meg på vei på shopping i Bogstadveien. Jeg kjøpte meg …. INGENTING! Flink. Dagen idag har vært kjempefin! Startet med frokost og møte med en fremtidig samarbeidspartner, deretter shopping med jentene – etterfulgt av en koselig middag på Olivia sammen med gode venner. Der ble vi litt fantebrisne, og så gikk vi videre til Jacob Aalls i Bogstadveien hvor vi ble sittende en liten stund. En meget vellykket dag, med andre ord. Friends, hjerte Malene, Martin, Lisa-Mari, Henriette, meg og Cathrine. Jeg spiste Pasta Carbonara med foccaicia brød og en fantastisk aioli – nydelig mat og fin atmosfære. Og ikke minst – GODT selskap. I skrivende stund har jeg, Henriette og Cathrine slumberparty mens de to andre er på nattevakt. Vi har rigget oss til med hver sin PC, og skravler og ler. Og siden jeg og Henriette hadde litt ekstra energi, tok vi oss til rette i Cathrines kleskap. Morsomme, ikke sant? Vi synes ihvertfall det selv. Cathrine er helt enig, hihi. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg