Old basement

GOD MANDAG alle fine! Igår hadde vi en superspennende photoshoot som jeg gleder meg til å fortelle dere veldig om snart. Forhåpentligvis senere denne uken. Hadde med meg et supert team bestående av flinkeste mua Birgit, godeste Malene mi som ordnet hår og favoritt fotografen Julie. Photoshooten foregikk i en råkul, gammel kjeller! Så jeg tror vi gikk masse bra bilder. I tillegg var det jo freezing der nede siden det var -10 grader igår, så nå har jeg dratt på meg en liten miniforskjølelse. Men, DET var det verdt. Her er en liten smakebit av hår og sminke. Var ikke det kult? Jeg er superfornøyd!! Elsker at det ble litt annerledes. NYT mandagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg