O´herlige fredag

GOD helg alle fine leserene mine. Jeg vil bare starte inngangen til helgen ved å takke dere for at dere titter innom her hver dag, det setter jeg umåtelig stor pris på ♥ Jeg våknet av at Rolf Ivar kysset meg hadebra idag tidlig sånn rundt kl 7, og fikk ikke sove igjen. Så jeg slo likegreit på de to siste episodene av Gossip Girl, og spiste frokosten i senga. Ah, morgenstund! Nå har jeg pakket bagen, og er straks klar for jobb på AMFI Moa. Idag skal vi filme to videoblogger for senteret, og etter det setter vi snuten hjemover til min kjære familie på Midsund. Jeg har hørt rykter om krabbefest, HURRA! Gleder meg massemassemasse. Her er dagens  .. Skjørt fra Zara // Genser & Jakke BIK BOK // Veske Cubus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg