OH – what a day !!!

Nå har jeg endelig fått litt mat i skrotten, etter snart 11 timers arbeidsdag.
Jeg sier det bare – FOR EN DAG !
50 % på hele butikken setter virkelig fart på folks lommebøker, det har vært KAOS, men GØY!!! Har storkost meg masse, selv om hele butikken har ligget på gulvet mesteparten av dagen. Frustrerende, men for et kick – idag slår vi alle rekorder, jippi!! Og i tillegg har jeg ansatt 4 nye jenter idag! Veldig veldig kjekt.

I kveld blir det sofasliting på meg, det er i hvertfall helt sikkert.

Dagens outfit..

My beloved Charlotte Thorstvedt skjørt ..

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg