Oh, sunday

– Sunday at home – Nei nå koser jeg meg dere, søndag hjemme- det er så deilig det ♥ I skrivende stund sitter jeg begravd i morgenkåpe og dyne i sofaen med den største bøtten (yes, jeg sa bøtten) med snop. Jeg har nettopp kost meg med deilig frokost, og idag skal jeg bruke dagen til å se filmer, spille rayman på playstation og bare nyte. Er så utrolig deilig med sånne dager, at jeg har ikke ord.

Igår hadde jeg og Renate en helt nydelig dag på spa, koste oss sånn ♥ Tok massasje, badet og avsluttet spaet med hamburger til lunsj på hotellet. Så fikk vi selvfølgelig kjøpt med oss både godteri, brus og mat hjem. Sånne dager skal vi ha flere av! Utrolig fin lørdag. På kvelden var jeg, Renate og Helen hos Malene og drakk vin- koselig med jentekveld også. Gard er på jobb idag, det er NM i helgen- så han har jobbet 12-13 timer hver dag siden torsdag. Tenkte kanskje jeg skulle ta turen for å se på de siste finalene ikveld, må jo heie frem de flinke utøverene på NTG/Bærum, og kjæresten min off course som er så flink en coach! Håper dere har en nydelig søndag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg