Oh joy

Igår tittet solen litt frem, og det var så godt med noen solstråler igjen. Savner skikkelig norsk sommer nå.. Men det ser nok ikke ut til at den kommer i år. Min kjære venninne Lisa er hjemme fra Oslo, og vi har alltid hatt våre tradisjonelle bilturer med musikken på full guff når hun er hjemme. Og i går var intet unntak. Noen som kjenner seg igjen?? Vi var også på en liten handlerunde, og så tok vi oss en herlig lunsj sammen. Ble sittende og skravle og glemte tiden helt. Godt med sånne venninner. En strålende fornøyd Lene med sin nye sveis. Je! Kjole fra Cubus // Jakke BIK BOK // Sko Converse // Veske Modekungen Etter jeg satt av Lisa hjemme, kjørte jeg og hentet Henriette – og på henne skulle jeg få leke frisør! Litt skremmende, for hun har (hadde) jo verdens fineste og lengste hår. (Hun har jo fortsatt verdens fineste hår..) Men det ble vel en 10 cm kortere, og hun ble kjempe fornøyd – thumbs up! Så fikk vi slikket sol i ca 2 minutter før den forsvant bak en fin sky. Vi begynte så smått og planlegge på sydenturen vår, men kom vel ikke noe særlig langt, hehe. Deretter satte jeg igang med middagen, hjemmelagde kjøttkaker med gulrot, poteter, saus og gratinert blomkål og brokkoli. Legger ut oppskrift etterhvert. Etter middagen, ble det en aldri så liten utepils/vin/cider med jentene. HYGGE Lisa, Ingrid, Malin, Carina, Monica og meg. (hei Lisa..) Så avsluttet vi med en perfekt vin kveld hos to gode venner. Lene og Tor Andre. Der satt vi ute til de sene nattetimer, og skravlet og alt og ingenting. Kjempe fin slutt på en fin dag. Glede i livet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg