Oh joy

Nettopp inntatt verdens nydeligste middag – flatbiff av svin med løkstuing og bakt potet. Jordbær og vaniljesaus står på menyen til dessert, samt film og kos! Mannen måtte en liten tur på jobb igjen, noe som resulterte i shopping for min del, wihi! Så nå har jeg ekstra god grunn til å glede meg til Oslo på mandag, for da venter disse godbitene på meg på postkontoret ♥ Yes please ! Grå maxikjole med splitt – her // Le Specs solbriller – her  Hårsmykke i sølv – her // Hårsmykke i gull – her Beige kjole med paljetter – her // Peach kjole med longsleeve – her (affilateslenker) Gjett om jeg gleder meg! Og i tillegg til alt det andre jeg gleder meg til fremover – blir jeg jo ikke annet enn i lykkerus av hele greia! Hurra ♥ Hva synes dere? Noe dere likte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg