Oh Barcelona – you so fine!

God morgen ♥ Fikk nesten litt småsjokk (på en god måte) når vi våknet idag. Lukket ikke igjen gardinene her igår kveld, bare fordi vi skulle kunne nyte utsikten når vi våknet. Vi har et stort vindu rett foran sengen, med utsikt over litt av området + havet, også er det knall blå himmel – så det var sykt digg å våkne til! Dette blir nok en fin dag. Igår gjorde vi på masse gøy, og jeg liker Barcelona veldig godt så langt!
 

Kom frem til hotellet i 10-tiden, og ble helt blown away av hotellet. Det er så stort, og høyt! Vår resepsjon lå i 25 etasje, og der har vi vår egen lounge hvor man kan spise mat + drikke og godteri hele dagen, i tillegg har man digg utsikt over hele byen. Rommet var ikke klart når vi kom, så vi tok turen til bassengområdet, som overraskende nok bare lå i 6 etg, var helt sikker på at det skulle ligge helt øverst med utsikt. Men det spilte ingen rolle, var utrolig kult der likevel, med sånne svære hvite “sakkosekker” som solsenger, samt loungemusikk, bar og basseng med stålbunn! Her ble vi liggende i noen timer, litt trøtte etter reisen, vi stod jo opp kl 04 igår så var deilig å slappe av litt. Fikk rommet vårt ganske tidlig, og ble plassert i 23 etg, med digg sjøutsikt! Hotellet er råflott altså, men jeg ble faktisk litt småskuffet over standaren på rommet ift hva det koster pr natt her. Rommet er kjempekult, men litt slitt.. Likevel så er vi fornøyde altså, og koser oss masse ♥
 

Dro inn til sentrum (ca 10 min med undergrunnen) og ble gående der i noen timer. Jeg var jo sikker på at shoppingen var i La Rambla jeg? Haha, men der tok jeg visst feil ja. Det var jo uansett ikke vanskelig å finne frem til sidegaten (Av. Portal de l’Angel,) hvor de fleste av butikkene lå. Men gleder meg til å utforske mer idag. Hva MÅ jeg få med meg? Tenkte å gå på Passeig De Grácia, også ligger de jo litt butikker overalt så vi igår. Har ikke kjent helt på shoppingånden hittil, synes det er deilig og bare gå rundt å oppleve. Ble en ny linse til kameraet igår, og et nytt minnekort siden jeg klarte å legge det andre igjen i Bergen. Men ingenting annet så langt. 
Spiste lunsj på Cer El Cle igår, har jo fått beskjed av dere og bestille Sangria og tapas, noe vi gjorde- og det var supergodt og superkos. Har fått tips om å gå på Toto, og det ser helt fantastisk ut- så det gleder jeg meg til ♥
 

 



Skjørt & Other Stories – Sandaler Birkenstock – Topp Bik Bok – Blomsterkrans Accessorize – Veske Alexander Wang – Solbriller RayBan



FineBarca!
  Nå skal vi komme i gang med dagen, frokost neste- deretter venter strandlivet før shopping og sightseeing! God lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg