Offwhite suit

God fredag ♥ Jeg var oppe til supersent i natt, lå i sengen og så på hundeutstyr til lille og da fløy tiden avgårde. Litt småtrøtt idag men det får gå! I kveld er det Vixen Blog Awards, og jeg er faktisk i FINALEN i kategorien “Årets moteblogg..” WOW! Det er deres fortjeneste, som har stemt meg frem. Så tusen, tusen takk for det!

Det er -18 grader ute idag, og ikke snakk om at jeg tar på kjole. Så da ble det denne offwhite todelte dressen! Det er en litt ny stil for meg, men jeg elsker jo å prøve nye ting. Snille Tale kommer hit for å fikse hår og makeup, synes det er litt stas og gjøre innimellom! Hun er i fyr og flamme og sender meg inspo bilder på hår og makeup. Idag skal det bli stramt og hot sier hun, hehehe. Gleder meg til å se resultatet ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADress Day Et Birger Mikkelsen – Sko her (adlink) – Veske YSL


Fant denne superfine dressen på salg igår, og måtte bare slå til. Aldri kjent et lignende stoff på en sånn type dress før. Så utrolig myk. Nesten så jeg vurderer å bruke den som joggedress. Nædda! Men godt med noe som er behagelig. Kombineres med svarte, enkle pumps, og svart frynseveske med gull. Så da blir det nok litt annet gull tilbehør til også. Enkelt og stilrent, det liker jeg veldig godt.

God helg vakringer! Måtte den bli helt super!


Edit : Altså, folkens! Dere må gå på snapchat å se hva jeg har klart å gjøre. Jeg spilte inn en ny videoblogg til dere som jeg skulle legge ut ila helgen / mandag, den ble jo (selvfølgelig) ENDA lengre enn forrige. Men den kan ikke publiseres, hahaha. NAILED IT! Snap : @leneorvik

…. Må lage ny jeg da. Hehe..

7 kommentarer
    1. Gleder meg til å se åssen du ser ut 🙂 Håper du stikker av med prisen!! Det er fortjent.
      Vet du om Vixen blir sendt på en nettside, slik som ifjor?

    2. åå gleder meg til å se antrekket 😀 tror det blir kjempekult! Håpe du vinner prisen, det fortjener du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg