Officetime


– Started my day home, with COFFEE – best there is –

Gooood mandag fra vår fantastiske kontor ♥ Jeg og Annette er godt i gang med dagen, og ute er det et helt fantastisk vær. ENDELIG! Tror ikke jeg har sett solen på 5-6 uker. Så det gir absolutt ny, deilig energi!

Andre koppen med kaffe idag vet dere, ikke rart jeg er blid. Hehe..




Nei, House of Business- heeer koser vi oss! Elsker å ha kontor jeg, rett og slett. Fantastisk!

Masse og gjøre idag, for imorgen drar jeg og Renate på spontantur til LONDON, hurra!! Savner London så fælt, og vil så gjerne vandre rundt i de julepyntede gatene. Vi skal bare være én natt, men får hele onsdag og torsdag til å shoppe på, som vi skal kose oss! Men da gjelder det å være effektiv på jobbfronten idag, slik jeg kan kose meg med god samvittighet i London’s gater. Ps, et lite spm : Vi tenker å spise middag på Hakkasan, men har dere et fancy drinksted hvor vi kan gå etterpå? Litt sånn loungeaktig? Takk på forhånd ♥ Nå skal jeg og Annettesnuppa ut å ta antrekksbilder i solen, godt å ha en som er i samme situasjon, kan man hjelpe hverandre. FIN DAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg