OFFICE

Uten navn-6
MY OFFICE DESK ♥

Dere kan tro at jeg trives på det nye kontoret mitt? Nå har jeg til og med “flyttet” ordentlig inn her, tatt med både bilder og blomster hjemmefra. Viktig med trivsel og en personlig touch på kontorpulten når man bruker så mange timer der om dagen, ikke sant?

Uten navn-5OM KONTORET VÅRT ♥

Vi har lokaler på Skøyen, så jeg og Walther (el-bilen min) fyker hit på 5 minutter hver morgen. Bygget vi jobber i er ganske stort, og man blir møtt med en supersprek resepsjon når man kommer hver morgen. Den er så kul!

Kontoret vårt er stort og delikat. Store vinduer, hvitt, lyst, fint møblert, og med frostet glass inn til alle kontorer. Noen sitter sammen i hoveddelen, mens utviklerene sitter i andre enden sammen. I midten har vi en rekke kontorer som er oppkalt etter store shopping gater rundt om i verden, details details.. Jeg liker å trekke meg tilbake når jeg jobber. Sitter ofte med musikk i ørene og lukket dør. Da konsentrerer jeg meg aller best. Så jeg har altså fått mitt eget kontor, noe jeg er superglad for. Jeg har jo muligheten til å sitte med de andre også, om jeg ønsker det. Løper jo ofte rundt frem og tilbake til både daglig leder, brand manager, og utviklere. Har fleipet om at jeg snart må få meg sparkesykkel slik at jeg kommer meg kjappere frem, hehe. Kontoret er med andre ord ganske stort. Så flott, ren og ryddig og pent. Sånn vi liker det. Trives så godt.

Uten navn-8KOLLEGAENE MINE ♥

Jeg har bare kjekke kollegaer, og går godt sammen med alle. Vi er 11 stykker til sammen, 8 av de er mannfolk, så har vi styreleder og regnskapsfører som er damer, men de er ikke her hver dag. Så jeg må jo hanskes med disse mannfolka alene da, noe som er helt håpløst. Hehehe, neida – jeg bare fleiper! De er så trivelige, og humøret er alltid på topp. Koser oss veldig, og det er så viktig på en arbeidsplass. En herlig gjeng!

Trives veldig godt i den nye stillingen, mange spennende utfordringer. En helt ny hverdag for meg, som jeg virkelig elsker. I tillegg jobber jeg jo også med mitt eget AS, så det blir mye jobb hver eneste dag. Heldigvis har jeg funnet en kombinasjon som har fungert veldig bra hittil. Kjekt å få tilbakemeldinger om at dere er fornøyd med bloggen til tross for at jeg har gått ned fra to til ett innlegg om dagen. Føler i hvertfall at det er mer innhold i innleggene mine enn når jeg har hatt to om dagen. Er dere enige?

Uten navn-7
Ha en fin dag videre!

17 kommentarer
    1. Så bra at du stortrives 😀
      Men jeg har et lite spørsmål, hehe.. Hva er det du gjør for noe? Mulig jeg er litt blond som ikke helt har skjønt det

      1. Jeg jobber med alt som har med markedsføring av firmaet og gjøre, med andre ord – et ganske stort område, og en stor (og gøy) oppgave. Da lager jeg markedsplan og strategi for firmaet, kommunikasjonsplaner og handlingsplaner, samt jobber med aktiviteter i form av kampanjer o.l 🙂 <3 Klem

    2. Gratulerer med ny jobb! 🙂 Vil fortelle litt om hvordan du fikk jobben og kanskje komme med noen tips til andre på jobbsøk i forhold til CV og hvordan skille seg ut i mengden for å få drømmejobben? Tips i jobbintervjusituasjon osv. Hadde vært supert.

      1. Heia 🙂 Jeg var i 2-3 intervjuer, jeg var veldig selvsikker og målrettet hele veien. Jeg skulle ha den jobben der, og hadde bestemt meg for det på forhånd. Så da kom jeg veldig forberedt i møte nummer to, med en presentasjon på 10 sider om hvordan jeg ville gjort markedsføringen for TheMOON. Jeg har jo mye erfaring og har jo jobbet med markedsføring de siste 5-6 årene. Målet mitt var å ta de med storm, vise de beste sidene av meg, hva jeg kunne bidra med til deres bedrift og de likte veldig godt det jeg kom med 🙂 Så her gjelder det å gi det beste av seg selv 🙂 Klem til deg og lykke til!

    3. DIGGER deg! Hurra for suupert innhold, en stor glede å klikke seg innom her! Veldig gøy å få et innblikk i din nye jobb, og gleder meg til å få høre mer om den!! Ha en god kveld videre, vakre gode deg <3

    4. Synes du gjør en helt fantastisk jobb jeg!! Herregud som du står på <3 En fryd å lese bloggen din, selvom den har gått fra 2 til 1 innlegg om dagen 🙂 Du er flink!

      1. Du er så snill du Charlottemor, tusen takk for fine ord 🙂 Så kjekt å ha en leser som deg <3 Klem

    5. fin beskrivelse, men hva er det egentlig du jobber som/med/for? har ikke helt fått det med meg..:-) er ASet ditt bloggen? eller designerjobben du gjør for bikbok?

      1. Jeg har ansvaret for alt som har med marked / markedsføring og gjøre i TheMOON. I tillegg har jeg da mitt eget AS som er blogg, design, regnskap o.l 🙂 Så nok og gjøre, hehe 🙂 Men heldigvis er det gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg