Office in the making

Har så vidt begynt å forme mitt fine lille hjemmekontor! Det befinner seg i stuen og blir mitt personlige lille hjørne (selv om Gard allerede er i gang med å bruke det, hehehe..) Det gjør ingenting, bare koselig ♥ Her skal jeg ordne til og pynte det fint, slik jeg kan kose meg, være kreativ, finne motivasjon og virkelig få gjort masse nytting arbeid fremover. Godt med et eget sted! Er alt for vant til å sitte på spisebordet, tar meg selv i og automatisk sette meg der i stedet for å gå til skrivebordet mitt. Men det kommer seg nok ♥

Processed with VSCO with s2 presetSkrivebordlampestolblomsterpotte stativblomsterpotte

Her tenker jeg blant annet å henge opp hyller og bilder på veggen, samt noen småting som jeg ikke helt har bestemt meg for enda. Så lurer jeg på om jeg skal investere i en imac som jeg kan ha der fast, noen anbefalinger her? Er det verdt det, eller bruker man mest bærbar om man først har det? Lurer på om det er litt “bortkastet” når jeg er så glad i den bærbare som jeg har?

Idag er jeg og Espen på jobb i Ålesund faktisk, og så bærer det rett hjem til Oslo igjen, roadtrip sammen med Espen og Levi ♥

Fin dag til alle, snart helg!

12 kommentarer
    1. Sjeldent jeg kommenterer! Men må bare nå som det er snakk om iMac! Definitivt vurder å investere i en iMac – ikke bare er det helt fantastisk med en større skjerm, men du vil kunne jobbe svært effektivt i tunge designprogrammer og videoredigeringsprogrammer:) eventuelt, om du ikke vil bruke så mye penger – ville det uansett vært lurt med en ekstern skjerm, et godt tastatur og en ordentlig mus. Da får du den mest optimale jobbestillingen med så mye dataarbeid en blogger mest sannsynlig har:) slipper du “musefinger” eller slitne øyne!

      1. Hei! Koselig at du har samme navn som min lillesøster, hehe <3 Ja, det er sant, bedre skjerm, og mus + tastatur, det savner jeg.. Og den hadde jo passet veldig godt inn på mitt nye skrivebord <3 Hih.. Klem

    2. Jeg har begge deler, og bruker omtrent bare den bærbare 🙂
      Jeg bruker imacen til studie siden det er litt bedre å sitte med den over lengre tid da det gjerne blir lange studiedager før eksamen.

      1. Ja, det er det jeg er redd for.. Men som andre sier her, den bærbare kan jeg bruke på farten, og den andre ellers 😀

    3. Tenk miljø – har du eit så stort behov for ei ekstra datamaskin at det veg opp for t.d. gruvedrift for å få tak i alle råstoffa som skal inn i ei maskin, forureining for å flytte på råstoffa, vannforbruk og utslepp frå fabrikken? Bruk heller den du har:) Etter å ha sett ein dokumentar om kor skitten (både etisk og på miljø) denne industrien er har eg gitt meg personleg forbod mot å kjøpe ny mobil, PC, kamera… Her skal det brukast til det sluttar å virke, det er den einaste gyldige grunnen!

    4. Hej Lene 🙂

      Kan helt klart anbefale dig imac, Før havde jeg også kun bærbar 15 ” og var så glad i den, men så investerede vi i imac, og kan slet ikke undvære den nu. Jeg bruger kun min bærbar nu når jeg er på farten. Derhjemme er det mere behageligt at arbejde på imac’en.

      De bedste hilsner
      Liza 🙂

    5. Så fint dere har fått det! Hvordan fungerer det forresten med kjøkkenskap fra IKEA som klesskap? Og hvor kjøpte dere stenger? 🙂

      1. Tusen takk! Det fungerer så godt! Stenger fant vi på Biltema, og kuttet de til i riktig str 🙂 KLEM

    6. Du har fått det så fint <3 Bare elsker alle fargene dere har på veggene, spesielt denne 😉 Jeg hadde nok vurdert en iMac hadde jeg vært deg 😉

      1. Tusen takk Ester 🙂 Elsker den, den er så behagelig 🙂 Ja, kanskje jeg må det .. Men må se litt. Redd for at jeg ikke kommer til å bruke den 😀

    7. Hei Lene!

      Ser du har så fine grønne planter rundt om i leiligheten. Hvilke planter er det du har, og hvor har du kjøpt dem?

      Klem fast leser <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg