Off to Bergen

Hei dere ♥ Åh hjelpes, jeg har vært våken siden klokken 05.00 for å jobbe videre med nettbutikken, iiik – men med macen i sengen og en caffe latte, synes jeg at jeg har klart meg ganske bra! Nå har jeg pakket kofferten for 3 dager på farten! Bergen – Ålesund- Oslo here I come, gleder meg utrolig mye til lanseringseventer nå! Håper innmari på å se dere, hørte det var ganske mange som hadde meldt seg på eventet til Torgallmenningen i Bergen ikveld! Grugleder meg altså, jeg blir jo litt smånervøs!! Wææ, men det er jo til syvende og sist bare GØY! Ha en nydelig dag smileyfaces, så skal jeg prøve å oppdatere dere ikveld! Ser jeg DEG ikveld?? Hope so! Toppen er fra Bik Bok | Smykket fra Bik Bok By Lene Orvik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg