Nyttårsmiddag

Den er det jeg som disker opp, siden jeg er altfor glad i å lage mat, hih. Dagens middag består av : Kalkunfilet, baconstuffing, rosenkål, gulrøtter, en nydelig hjemmelaget saus og bakte poteter. Namnam, gleder meg. Venter bare på at kalkunen skal bli gjennomstekt. Dere skal få oppskriften, i tillegg til oppskriften på innbakt kylling. Når jeg får tid.
Ahh, vi har det så koselig på hytten, det snør og snør utenfor – tror det blir en fin kveld. Tenk at enda ett år har gått, rart som tiden flyr. Jeg har opplevd så utrolig mye dette året her, og ser veldig frem til det neste.

Nå skal jeg hoppe i finstasen og krølle håret, så skal jeg nyte en forhåpentligvis nydelig nyttårsmiddag.

Ønsker alle mine fantastiske lesere ETT RIKTIG GODT NYTTÅR!!!


Dere får se flere bilder imorgen.


Kokken, hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg