Nytt til soverom/bad

Reklame – i samarbeid med Desenio


Jeg bare elsker å gjøre om her hjemme om dagen. Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg koser meg inne på ettermiddagene når det er litt “høstete” vær ute. Deilig musikk, tente lys, og bare pusle rundt hjemme med interiør & planter, jeg elsker det! Noen som deler samme kosen?! Jeg har en nydelig høst-feels liste jeg skal dere med dere etterhvert. Siden stuen har fått en forandring, synes jeg det var på tide at soverom/bad også fikk litt forandring. Denne uken kommer “shaggy rug’et” mitt til stuen også, gleder meg vilt til å vise dere.

Jeg liker når det er fint og fresht i alle rom. Og sånn ser det ut på soverom/bad delen om dagen ♥

Sengen er jo i tre, og da var det helt naturlig å bruke trerammer til de nye posterne mine. Jeg ønsker ikke så mye “bilde” men heller illustrasjoner – og det har Desenio mange av! Så fint og enkelt. Rent og pent! Tre, lin, puff, beige, tørkede strå, og trerammer med illustrasjoner i. Jeg elsker kombinasjonen. Gjør dere?

Bildene er i 50 x 70 str. Det ene heter “Positano” og det andre heter “Close” ♥

Baderomsdelen har vært ganske plain ganske lenge, jeg liker det sånn – spesielt når det er sammen med soverommet. Men nå synes jeg det var skikkelig fint å sette inn noen deilige postere som minner meg om følelsen av sommer, og deilige late dager. Synes det passet perfekt i kombinasjon med såper, parfymer, duftlys og kaktuser. ELSK! Blått, svart, hvitt er jo perfekte farger til badet mitt.


Rammene er i 30 x 40 str. Bildene heter “Pool Edge,” “Pool And Palm Tree” & “French Riviera” ♥

Jeg får lov å dele kode med dere! Og koden «LENE» gir dere 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 28- 30.august. (Koden gjelder ikke rammer eller handpicked / collaboration posters)

Er så fint med postere, for det skal så lite til for at rommet / veggen blir helt forandret! Om du er usikker på hva du vil kombinere sammen, hvilke størrelse, postere etc – kan du prøve denne, som er en “byggevegg-funksjon” slik du kan se sånn ca hvordan det blir.

19 kommentarer
    1. Så fint det ble! Jeg kjøpte noen utrolig fine posters gatelangs i Paris, så nå må jeg bare finne de rette rammene, sånn at jeg får de opp på veggen. Det blir såå fint! Noen posters kan virkelig utgjøre en stor og ikke minst fin forskjell i hjemmet <3 Håper du har en nydelig dag!
      http://www.charlottetunes.no

    2. Hei lene! Jeg er ny i Oslo og tenkte å feire bursdagen min på Bølgen og Moi briskeby etter jeg har lest om stedet på din blogg. (Champagnelunsj) men hvordan fungerer det egentlig? Pleiere man å vorse/ha pre drinks før man drar? Og spiser man der? Hva pleier dere å kjøpe til drikke? Blir det veldig dyrt? Snakker selvfølgelig om lørdager.

      Sorry for mange spørsmål – men er helt ny i Oslo og syntes det virker gøy å ha en litt annerledes bursdag!

      Håper veldig på svar❤️

    3. Goood tirsdag, Lenemor! 🙂 Elsker fargene og kombinasjonen, du er så FLINK. Alltid mye inspirasjon å hente fra deg. Gleder meg til å se mer, hihi. Heier på deg 🙂 Håper alt står bra til med deg?
      Å herremin, festen på lørdag såg skikkelig vellykket ut, den kjolen din hva jo bare helt nydelig. Du kler alt! Og hårbåndet, me like! Hvor er det fra?
      Nyt kvelden videre. Stooor klem

      1. Hei Lisa!! Så hyggelig – tusen takk din snilling. Her er alt fint, enn i Bergen by? Tusen takk – du hårbåndet er et bunadsbånd hehe, kjøpte det på en bunadsbutikk. De har masse fine! <3 Stor klem!

        1. Godt å høre! Her går det veldig fint. Trives faktisk godt med ta det begynner å bli høst ute, savner det å kunne krype under pleddet, tenne masse lys, drikke deilig rødvin og bare kose seg hjemme. Alle de små detaljene, det er så cozy. Du skjønner hva jeg mener, hihi 🙂 Åååh, takk for tips, då skal jeg sjekke ut en bunadsbutikk. <3

    4. Du finner på så mange ord .. Det finnes ingenting som heter «høstete» og det blir egentlig ikke noe bedre av å bruke anførselstegn. Teksten blir litt barnslig hvis jeg kan ytre min mening .. Ta det som konstruktiv kritikk! 🙂

      1. Det må du få lov til – like mye som jeg må få lov til og bruke de ordene jeg synes passer <3 Synes høstete er koselig jeg 🙂 Nyt dagen!

    5. Hei, Hva med å bli litt mer personlig på bloggen igjen? Jeg har fulgt deg i mange år, men føler ærlig talt ikke at jeg vet så godt hvem du er nå lenger. Du skriver om leilighet, oppussing, mote og dyre ferier – men lite om hva som virkelig foregår i Lene sitt liv. Du kan en sjelden gang skrive om følelser/vanskelige perioder, men du skriver ikke noe om hvorfor du har det som du har det. Savner mer av den ekte Lene.

      1. Hei Stina – takk for ærlig tilbakemelding <3 Det er veldig hyggelig at du savner mer personlig. Det er nok et bevisst valg fra min side, da jeg ønsker å dele mer inspirasjon enn om mitt eget liv. Det har bare blitt sånn, jeg har liksom ikke den motivasjonen lengre for å være helt ærlig. Jeg har behov for å holde det personlige for meg selv <3 Kanskje det blir litt sånn når man bli eldre? <3 Gode klemmer – og jeg håper du fortsetter å titte innom her 🙂 Om jeg føler for å dele personlig, så gjør jeg selvsagt det <3

    6. Hei Lene! Så nasse herlig, god inspirasjon på bloggen din! <3 Kan jeg få spørre hvor den svarte kranen til vasken på badet er fra?

    7. Må bare si det: fyyyy søren så fint du har det! Jeg følger masse andre bloggere som blogger interiør, men jeg syns det ser helt likt ut hos alle: sorte vegger og dritkjedelig. Dette var et friskt pust – så inspirerende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg