Nytt i garderoben

Hei dere ! Vi skulle en rask tur på Karl Johan, men den ble på hele 4 timer! Mye fint i butikkene. Selv fant jeg ett skjørt og en veske på Zara, og i tillegg dumpet to fantastiske par sko ned i postkassen min. Hverdagsgleder! Se den utrolig fine vesken?! Det var love at first sight. Se skoene fra Nelly! O M G Var de ikke fantastiske? Veldig Lene-farge. De er helt normale i størrelsen for de som måtte lure på det. Du finner de her. (De er kun igjen i str 36) Og disse ! Så fornøyd, og nydelige på foten ..  Overlykkelig for at jeg kjøpte de i hvit og beige også! Disse kan man lett bruke om man vil pynte seg til hverdags, da de ikke er noe særlig høye. Normal i størrelsen disse også. Disse finner du her. (Affilateslenker) I tillegg kjøpte jeg ett skjørt til kvelden, også fra Zara. Blåfargen på bildet lyger litt, det er ikke så lyst i virkeligheten, selv om jeg skulle ønsket det .. Det er veldig fint på! Noe du likte? Nå er vi forresten på Friday’s og spiser med gode venner, senere skal vi hjem til meg og drikke vin. Kanskje det blir bytur også! Håper lørdagen deres er fin.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg