Nye negler

Dere! Jeg har vært så heldig og hatt solen på terassen min i hele 4 (!) timer idag. Og det har faktisk vært så varmt at jeg kun har sittet ute i shorts og en bandeau overdel. Sommerfølelse! Nå forsvant solen nettopp bak bygningen foran meg her, så nå blir jeg nok sittende inne å jobbe en del. Har mye jeg må ta igjen. Så er det duket for joggetur senere. Skal bli fint å “jogge av seg” helgen. På fredag var jeg som sagt på Beauty Inn Hår & Negler for å legge gelénegler, og jeg er så fornøyd med resultatet! Denne gangen ble det med farge. My som la de, er så flink! Denne fargen har hun blandet til helt selv, ble den ikke fin? Hun la de på 1,5 time ca – synes det gikk kjempefort jeg. I tillegg bruker hun en airbrush når hun legger på fargen, dvs hun sprayer den på – og det er jo gjort på null komma niks! Planen er at jeg skal etterfylle ca hver 3-4 uke, og til slutt få så lange og fine negler selv. Så kan My legge på farge og gele. Elsker det! Beauty Inn ligger rett ved siden av Gina Tricot på Grensen, for de som måtte lure. Og priser for å legge negler de neglene jeg har nå er 950,- De legger også naturlige negler med fransk manikyr, og det koster fra 650,- Om dere vil bestille time, kan dere bare ringe dette nr : 976 14 254 Hva synes dere om neglene, jenter? Fresh nå som våren er her for fullt, og ihvertfall i den fargen. Man kan forresten velge hvilken som helst farge, man kan få med diamanter, glitter, mønster – alt man vil! Ønsker dere en fortsatt strålende søndag i solen. (Sponset behandling)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg