Nye eventyr.

Idag er lanseringsdatoen for den nye bloggplatformen! Den har eksistert i Sverige en stund, og nå blir den endelig lansert i Norge…. MODETTE.NO !

Det er en bloggplatform / moteside hvor vi er 11 utvalgte motebloggere samlet. Menneskene som jobber bak Modette.no er helt fantastiske ! Så samarbeidsvillige, og snille. Dette er ikke for meg bare en ny bloggplatform, men også en moteside, hvor jeg skal skrive motereportasjer, dette blir superspennende! Og helt riktig vei for meg å gå! Gleder meg kjempemye!

Håper alle vil følge meg videre på LENEORVIK.MODETTE.NO

Lanseringen vil skje utpå dagen en gang, så bare følg med, hihi. Bloggen min er ikke så veldig forandret fra hvordan jeg har den nå, så den er lett å kjenne igjen.. Hehe.

Gleder meg til å blogge for dere!!

GOODBYE leneorvik.blogg.no – HELLO leneorvik.modette.no


Kjole fra ASOS.

Og husk : I kveld kjører jeg igang en Microring hairextensions konkurranse. Bli med, bli med.

Kisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg