Nydelig kyllingsuppe

Hei dere! Gard er bortreist denne uken, og jeg er alene. Noe jeg klarer utmerket godt! Kan faktisk ikke huske sist jeg har vært helt alene, har ikke Gard vært der  – var alltid Malene der. Så nå er det tid for Lene-tid! Jeg har laget nydelig kyllingsuppe til middag, helt i et glass rødvin og skal endelig ta meg tid til å lese ferdig de siste 100 sidene av Crossfireboken min. Har rett og slett ikke hatt sjangs! Må bare dele oppskriften på suppen med dere, for den ble så god ♥ Dette trenger du :  1 Eple, 1/2 løk, 2 kyllingfileter, 1 boks hakkede tomater, 1 boks fløte, 1 dl vann, 1 ss smør, 1 ss karri og 2 grønnsaksbuljonger. Dette gjør du : Skjær opp løk, eple og kylling i biter. Stek kyllingen. Smelt smøret sammen med karrien i en gryte. Ha i vann, fløte, grønnsaksbuljong og hakkede tomater. La det koke en stund, og smak til med salt og pepper. Ha til slutt i kyllingen. Også er det bare å nyte! Tar maks 15 minutter å lage. Enkelt- og sååå godt! Håper dere har en kjempedeilig mandagskveld, etter boken er ferdiglest kan jeg glede meg over hele to episoder av Farmen som jeg må ta igjen, hurra ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg