NYC sweater

I skrivende stund sitter jeg og Malene ute på terrassen med hvert vårt lille glass med hvitvin, nyter solen før den forsvinner. Idag har dagen gått i ett, og jeg er så glad jeg har fått tilbringet tid med familien. Her kommer dagens antrekk.. Ihvertfall det første jeg hadde på meg, fant jo fort ut at dette ble FOR varmt, så måtte skifte til noe lettere. Idag har det vært så deilig og varmt her. Rene sydenvarmen. Shorts BIK BOK (gammel) Veske Cubus / Genser BIK BOK / Sko Zara / Briller Le Specs Vi spiste lunsj på Jensens Bøfhus idag, aldri vært der før – og er så positivt overrasket!! Fy søren for en meny, nydelig mat, og ikke minst superbillig for mye på tallerkenen. Dit skal jeg absolutt tilbake flere ganger. ♥  ♥  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg