NYC – Finally!!

Ææ! Nå drar vi!! Så ubeskrivelig spent og glad for at jeg endelig skal få besøke NYC! Gleder meg til å dele alle opplevelsene med dere også. Sitter på flytoget as we speak og skal møte de to andre på flyplassen – før vi tar SAS direkte! Har lastet ned Game of Thrones på iPaden, så det blir en hyggelig reise. Igår hadde vi forresten en fantastisk helaften! 7 retters med vinpakke hos den beste kokken Vinay på Feinschmecker. Amazing matopplevelse, og kvalitetstid med gode venner. Meg og mine to beste! Kjolen min er fra Kouture. Guttaboys! Naaam!! Vi skrives fra New York City dere! Love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg