Ny uke!

Denne uken har jeg bestemt meg for å ta skikkelig tak, i alt. Bare skikkelig skjerpe meg.I trening, i rydding, sortering, jobb, bloggen ikke minst. Jeg føler alt arbeid overskrider alt av andre ting jeg skal ta meg til med. Jo, jeg er flink til å kose meg når jeg vil det, absolutt. Men, jeg må bli flinkere til å ta vare på dere, og på bloggen. Vet det har vært litt uinspirerende i det siste. Men det er rett og slett fordi jeg sitter inne i leiligheten og jobber hele dagen.. Og da er det vanskelig å få til innlegg som inspirerer. Og når det er vinter og kaldt ute, blir man rett og slett litt uinspirert, ihvertfall jeg. Jeg har mest lyst til å være innendørs hele dagen.. Gleder meg så insane til våren kommer, og til jeg kan bli inspirert – og ta massevis av herlige bilder utendørs. Woho! But until then, så skal jeg bli mye flinkere. LOVER! Idag er det ikke mindre enn sånn ca … -15 grader ute. IIK! Idag tidlig fikk jeg 10 kolli med varer til Styleway på døren her. Hurramegrundt så gøy, masse påfyll. Og nye ting! Blant annet denne jakken, og dette skjørtet : Er på vei til Miinto nå, for å ta bilder i studio, så ila kvelden kommer det nyeste ut! Denne jakken kommer også i mørkegrå. Og skjørtet i svart og beige. Så bare GLED dere! I mellomtiden kan jeg dele med dere at Mari jakken ligger ute i cremefarget nå – her,  og det er massevis på lager. I tillegg ligger trine skjørtet ute i burgunder og grått igjen, og Lise jakken (pelsjakken) har kommet inn igjen i grått – her. Hurra for påfyll! Nå må jeg bytte ut Styleway jakken med den tykkeste parkasen jeg eier, eller så blir jeg istapp før jeg rekker å komme meg til miinto. BRR! Men måtte uansett vise dere. Ha en iskald dag! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg