NY Q&A

Heiiiiii fra en solrik og deilig fredag! I går hadde vi 22 grader her, jeg har faktisk kledd på meg alt for mye hver eneste dag her, men idag – den ENE dagen hvor jeg prøvde å tenke fornuftig og ikke kle meg så mye, nei – da var det ISKALDT 😀 8 grader og sur NY-vind, haha. Måtte kjøpe meg en jakke av hele greia, holdt på å fryse i hjelp i en tynn skinn-skjorte. Idag har jeg vært litt turist og vært på toppen av Empire State B. Vært der før altså, men er så fint å se byen fra et annet perspektiv. ♥ Jeg er veldig flink å gjøre ting alene om dagen. Spise lunsj, middag, ta et glass vin i en bar alene, kino alene, turist-ting alene. Koser meg så!

Tidligere i uken har jeg hatt både lunsj og middag med mine to herlige nye venninner, Kristina og Paulina. I kveld skal jeg en annen norsk, Helene på en “lace og leather” party på Soho Grand. Lurer på hva i alle dager man skal dra på seg….. Nå sitter jeg på L’Avenue på Saks, 5th Ave og spiser lunsj og jobber før jeg og musikken min skal gå oss en tur i Central Park. Fargene er så fine der nå!

Anyways – en av dere lurte på om jeg ikke kunne kjøre en NY – spørsmålrunde! Da må dere gjerne fyre løs og spørre både om byen og livet mitt her ♥ Og selvsagt generelt også om det er noe dere lurer på! Lenge siden sist nå!

Kjør på ! ♥ Og – god helg!

28 kommentarer
    1. Heisann 🙂 Kan du si noe om sånn ca budsjett for å leie leilighet når man er på ferie i NY? Evt hvilke booking sider du bruker for å finne leiligheter? Har skjønt det slik at hotell kan være relativt dyrt, vil du si at det lønner seg å leie leilighet siden man da for eksempel kan lage maten selv?

    2. Du utstråler så mye god energi om dagen, blir glad av å se alt du publiser! Og hvor er de skjønne solbrillene fra?

    3. Hva slags type mat liker du å lage?

      Følger du med på en TV-serie for tiden?

      Hvilken film så du sist?

      Hvilket nytt land ønsker du å besøke?

      Favoritter innen hudpleie og sminke.

    4. Hei Lene ! 🙂 Er det viktig for deg å fremstå vellykket ? Er det viktig for deg å få det til å se ut som du har det dritkult døgnet rundt i NY eller ville du delt kjipe situasjoner også? Hva er dine tanker om utvikling innen karriere (spennende med podcast, men er det andre mål du har i tillegg)? Skulle du ønske at du kunne tilbringe mer tid med familien din face to face eller syns du det er greit nok med telefonsamtaler og videochatter o.l (spør fordi jeg selv ikke er så ofte med min familie, kun via snapchat) ? Føler du at du må gripe- og prioritere all tid du har på å reise “nå mens du kan” fordi du er redd for å ikke få dette til på et annet tidspunkt i livet? Kan du anbefale noen selvutviklingsbøker eller dokumentarer/filmer ? Hva er ditt ønske for, et enda bedre liv for deg selv, i 2020 ? Hva er det viktigste du har lært om deg selv dette året ?

    5. Hei Lene. Så gøy å se at du koser deg for tiden 🙂
      – Dater du noen for tiden? Gjort det i nær fortid?
      – Hvordan kom du i kontakt med de andre du henger med i NY?
      – Hvor ofte trener du i uka? Delt på kondisjon/styrke. Noe program?
      – Hvilke nettsider/butikker er det du handler på mest? Noen som du vanligvis alltid faller tilbake på?
      – Hvor ofte tar du selvbruning? Hva er best her syntes du?
      – Samme som over, men bare med tannbleking?

      Det var noen ting jeg lurte på 🙂 Klem fra meg

    6. Hei 😀

      – Hva skjer med leiligheten din hjemme i Oslo for tiden, skal den selges?
      – Skal du kjøpe deg ny leilighet?

    7. Hei Lene,

      Har du tips til hva som kan være kult å få med seg i New York i romjulen? Og hvilke spisesteder som kan være ekstra hyggelige på denne tiden?

    8. Hei 🙂 Så kult å få mye informasjon om New York gjennom bloggen din. Har du sett mye kjendiser der ? Jeg vurderer å fylle opp litt leppene mine og synes dine er så fine. Hva har du brukt ? Og må en etterfylle eller kan en prøve 1 gang uten at det vises på leppene ? Kos deg så mye på tur.

    9. Når starter flip eller flop Norge? Neida, joo! Men helt alvorlig. Hvordan går det med flippeplanene av leiligheter? Jeg er så gira. Hva gjør du hvis det ikke kommer inn et rimelig bud på leiligheten din? Har du noen tanker om hvorfor den ikke er solgt?

      Hva er dine beste tips til å øke verdien på boligen? Se for deg at du har et hus til disposisjon, hva er dine 3 ala Pinterest prosjektet?

    10. Ååå så gøy <3
      – Hvor flytter du etter leietiden er utgått? Husker jeg leste et sted at du skulle være der i 2 uker?
      – Når kommer podcasten din?
      – Hvordan ser en vanlig NY dag ut for deg?
      – Kunne du kanskje lage en NY vlog?
      – Hvor mye koster det ca. For en månedsleie? 🙂

    11. Jeg lurer på følgende:
      Føler du at du har en «sikker» inntekt som infuencer? Er det noen gang du er stresset over de neste mnd ?

      Jeg spør fordi jeg driver eget firma selv (ikke influencer) og akkurat nå går det bra; men vet jo at ting kan snu..

    12. Hei du!
      Dette er utenfor innlegget, men bare lurer på dine tanker rundt dette 🙂
      Jeg har hatt spiseforstyrrelser over mange år, men begynner å føle veldig på at det hindrer meg i mye i livet. Jeg sliter med å skulle binde meg til noen, fordi jeg er redd for at en kjæreste ikke vil like meg lenger dersom jeg ikke klarer å opprettholde det strenge kostholds- og treningsprogrammet jeg har nå.
      Føler du på at du er redd for å legge på deg ovenfor kjæresten din og press til å trene hver dag, eller er du avslappet rundt dette? Føler heller ikke jeg kan spise noe usunt hvis jeg får kjæreste, for at han da skal tenke at jeg er ekkel eller hva han skal tenke hvis jeg legger på meg.
      Jeg får profesjonell hjelp, men føler også nytte av å få svar fra andre om disse tingene 🙂

      Ha en fin dag! Klem <3

    13. Hei Lene. Så gøy å følge deg i NY. Får meg til å savne den tiden jeg bodde der .. Ønsker hyppigere oppdateringer, og flere bilder 😀 Jeg lurte egentlig bare på om du kunne legge ut din luxury ønskeliste? Synes det er inspirerende å se på

    14. Du stråler virkelig, og NY kler deg!

      -Tips til hvordan bli trygg på seg selv, og tørre gjøre så mye alene?
      – Hva er bedre med NY i forhold til Oslo/Norge, og er det noe du savner fra hjemme som NY ikke har?
      – Hvordan blir man kjent med andre i en helt ny by?

      håper du har en strålende dag, klem <3

    15. Hei
      Lurer på om du kjenner mange i NY eller har du blitt kjent med mange etter du reiste over?
      -Hva skjer med leiligheten din i Oslo?
      – Hvor lenge tenker du at du blir i NY nå?

    16. Hei!
      Kunne du delt hvordan du redigerer bildene dine på Instagram for tiden? Så fint lys og utrolig fine farger

    17. Hva har skjedd med håret ditt? Ser ut som du er blitt utsatt for det samme som meg, at håret har knukket av på en måte?:( Har du i så fall pleietips til håret?

      1. Det knekker på toppen når man bleker / striper det for mye 🙁 Eneste tips er vel egentlig og ta en pause fra det tror jeg… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg