Ny frokostfavoritt

God dag fra Aker Brygge ♥ Dere vet jo hvor glad jeg er i forfriskende og sunne frokoster, det beste jeg spiser er skyr/yoghurt og lignende med bær. Det er en perfekt start på dagen for meg, nå har jeg virkelig funnet min aller nyeste favoritt- og den skal hamstres inn så fort kjøkkenet og det nye kjøleskapet er på plass her i leiligheten. YUMMY! Også så lett og enkelt. Cultura har en forfriskende smak, litt syrlig – med perfekt konsistens/tykkelse, som jeg synes gjør at den metter lengre. Og det er ihvertfall noe jeg setter pris på i en god frokost. Og sammen med musli og bær- blir det jo bare enda bedre. Kjempedeilig frokost før trening, og gir mye energi. I tillegg er det så lett! Elsker at frokosten delvis bare kommer fra kartongen, og at en kartong Cultura varer til flere frokoster. MYE billigere enn en boks skyr ihvertfall .. Noe å tenke på. Dette er jo også en form for drikkeyoghurt, men jeg synes den er mye smartere å bruke til et helt måltid, i og med at man ikke blir så mett av et glass. Min favorittsmak fra Tine Cultura hittil er skogsbær, og jordbær. Frisk og godt! Flere enn meg som har blitt glad i disse? Tenker jeg skal prøve ut både naturell og pære de nærmeste dagene. Den med naturellsmak skal ihvertfall oppi en smoothie ila den neste uken, mmm ♥ Nå skal jeg komme meg avgårde til Flisekompaniet, vi skal nemlig begynne å legge flisene på badet. Tenk! Det er bare 2 uker til vi skal flytte inn, wrææl! Tiden flyr! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg