Ny fav accessory

Sponset kamera
Processed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetOlympus Pen E-PL7 ♥

Mange som spør hvilket kamera jeg bruker, og som synes det jeg har er så fint! Og det er jeg helt enig i. Jeg har brukt dette i over to år nå tror jeg. Faktisk ikke rørt speilrefleksen min siden jeg fikk dette! Det er så fint, lett og enkelt å ha med seg i vesken eller rundt halsen, og veldig enkelt å bruke. Jeg har 3 forskjellige linser til det. 14-42 mm, som jeg kaller hverdags-linse (litt vidvinkel på den om jeg ikke tar feil) Så har jeg to stykker til som jeg bruker som antrekks-linse. 45 mm, og 75 mm. Den ene bedre enn den andre, men er litt tyngre så ikke alltid jeg drasser med meg den. Men fy så bra bilder de tar begge to. 75 mm er den absolutt beste! Både på nærbilder og antrekksbilder.

Coveret og reimen til det er også fra Olympus, og jeg har en beige en i tillegg. Den er litt godt brukt nå, så var godt å bytte den ut med dette fine settet!

Processed with VSCOcam with hb1 presetProcessed with VSCOcam with hb1 presetDet jeg liker ekstra godt med dette kameraet, er at man har en wifi-funksjon. Her kan man altså overføre bilder direkte fra kameraet over til mobilen, uten å ha nett også. Når man først har installert Olympus appen som man må ha for å overføre bildene, kan man også ha på fjernutløser som gjør at man kan ta bilder av seg selv med kameraet og se hvordan bildet blir via appen før man tar det. Veldig greit om man er alene og skal ta bilder (av seg selv, hehe..)

Processed with VSCOcam with hb1 preset♥ Anbefales virkelig! Mitt favoritt accessory. 

8 kommentarer
    1. Hei Lene:) jeg har samme kamera, veldig fornøyd selv! men hvor finner jeg denne skinnbeskyttelsen med reim? i brunt skinn? kan ikke finne det noe steder.. håper på svar. Klem 🙂

    2. Jeg har tenkt til å bestille meg dette : D gleder meg masse!

      men jeg lurte på en ting, kunne du laget ett innlegg ang polaroid kamera ditt også? jeg har det kamera, men sliter så med å få fine bilder ute.. og har sett at du har fått til fine bilder 🙂
      syntes det er så vanskelig ang instillingene på det .. : ( er så kjipt når jeg bare kan bruke kamera inne ettersom jeg ikke får bra bilder ute.. enten blir de for mørke eller for lyse… 🙁

    3. Hei 🙂 har dette kamerate selv, men sliter litt med å finne ut hvordan jeg bruker manual innstillingene riktig. Kunne du kanskje skrevet et innlegg om hvordan du bruker kameraet? Må også bare si at Levi er helt nydelig!

    4. Hei, har dette kameraet selv og er som du sier kjempefornøyd. Har to av linsene du nevnte (pancake og 45 mm) men syns det er så irriterende at 45mm er så zoomet. Man må liksom gå så langt unna. Lurte derfor på om den 75mm gir samme blurry bakgrunn uten at man må gå så langt unna objektet. Og hva den koster;) Håper på svar på denne;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg