Nude

Dagen idag har gått i ett med jobb, møte, trening og lunsj sammen med Silje (som er på besøk fra Trondheim) Malene, Helen, Ragnhild og Maria. Vi var på Homan i Bogstadveien, der hvor Pastabasta lå før, veldig god mat- og ut i fra menyen tror jeg det blir flere besøk der. Jeg spiste Bangers and Mash, og det var supergodt! Nå skal vi egentlig bare gjøre klart her hjemme for vi får middagsgjester om halvannen time. Lavrans (kompis av Gard fra Bergen) og kjæresten Anja, har ikke møtt de enda- så det blir hyggelig. På menyen står indrefilét med soppstuing og rødvinssaus! Kosetirsdag ♥ Gikk for en nude look idag, deilig med litt annet enn vinterfargene // Skoene måtte jeg selvsagt fint bytte ut med noe varmere og noe som egner seg litt bedre på IS! Men gleder meg til våren når jeg kan ha på meg disse ute ♥

Sko Nelly / Jeans Tiger / Cardigan Malene Birger / Jakke BIK BOK (gammel) Ha en deilig kveld! Og forresten, til dere som anbefalte oss Orange is the new black, TAKK! Vi er fullstendig hektet. Gleder meg allerede til å kaste meg opp i sengen å se en episode før leggetid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg