Nude

Sponset behandling Forrige uke var jeg så heldig å få komme til SandM nails for nye negler, og vippeextensions. Har hatt pause fra sistnevnte noen måneder nå, men siden vi drar til Dubai om 2 uker, synes jeg det passet bra å ta nye. Så deilig å slippe mascara når man er i utlandet synes jeg, og ellers i hverdagen. Nå trenger jeg kun å sminke huden litt, så er jeg ferdigsminket. Så deilig! Denne gangen gikk jeg for naturlige, nude og firkantede negler, synes det er så rent og fint. Dette er mine egne negler med forsterkning over.  De forrige vippene satt litt dårlige på meg, men nå har de fått inn en mye sterkere lim som skal få de til å sitte enda bedre. Her har Marianne brukt alt fra 8mm – 14 mm.. Synes det er så fint når vippene får vifteform ♥ Også synes jeg de ser veldig naturlige ut. ♥ Marianne er så flilnk, også er hun så kjekk å gå til. Dere kan bestille time her – eller ringe : 22426700  Nå skal denne jenta på trening, og deretter blir det kontorarbeid all day long. Passer bra, siden været ute ikke er tidenes. Kose meg inne jeg da ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg