NTG

God morgen, nå sitter jeg og jobber litt før jeg drar bort til bassenget til de andre. Lovte NTG-gjengen å legge ut bilde av de/oss her på bloggen, så nå spørs det om noen av dere kjenner gjengen som er her? Utrolig koselig gjeng ihvertfall, og så fantastisk flinke! Skjønner godt Gard trives så godt i jobben, når han har med disse her og gjøre. Knut, Adrian, Klara, Maiken, Niksja, Grete, Elise, Mads, Johannes, Nils og meg! Tror jaggu jeg har klart og lære meg alle navnene også. Fin gjeng! Her på stranden igår da de hadde fripass på ettermiddagen. GOD helg til dere der hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg