Not so good

Idag føler jeg meg ikke helt 100 % i form. Men regner med det er fordi det ble litt lite søvn i helgen, jeg kan ikke bli syk nå, det har jeg ikke tid til! Kan ikke huske sist jeg var syk eller hjemme fra jobb, hate it. Så jeg har planer om å ligge på sofaen under dynen min resten av dagen. Jaaaa, det blir deilig! Så skal jeg selvfølgelig se premieren av både Farmen, og Paradise Hotel ikveld. Kan jo ikke gå glipp av det. Ellers har jeg og jentene vært ispinner på jobb i hele dag, det er så kaldt i butikken, fysj. så virkelig deilig og komme hjem til en varm leilighet og en deilig stor dyne! JE!




Poncho fra BIK BOK / Smykke H&M

Håper dere er friske og raske!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg