Norwegian summernights

IMG_3522Finnes det noe vakrere enn Norge på sommerstid? Nope ♥ Norsk sommer har jeg lengtet lenge etter, og i går glimtet solen til med sitt nærvær. Desverre satt jeg ikke og jobbet hele dagen, men rundt klokken 17 kom jeg meg endelig ut i solen jeg også, så deilig å se blå himmel igjen! Gard tok meg med på fisketur på kvelden etter middag, med vin, sjokolade og solnedgang. Ganske så koselig skal jeg si dere ( bortsett fra min båt/bølgeskrekk, haha.. Stakkars Gard.. ) Vi koste oss da, 0 fisk desverre – men en fin opplevelse ♥

IMG_3599IMG_35171Så nydelig ♥

Idag er siste dagen her på Holmen og i Bergen for denne gang, imorgen kjører vi mot Geilo! Vi kommer tilbake fortere enn svint. Elsker jo å være her.

IMG_36161Håper dere har det finfint!

5 kommentarer
    1. Så koselig. Norsk sommer når det virkelig er sol og fint, herlig <3 Titt på NRK1 i dag om du har mulighet, sommerbåten er her på besøk. Vi er så stolte av byen vår, hihi..

    2. Ser virkelig idyllisk ut, nyt de fine sommerkveldene!:D Jeg lurer på hvor solbrillene du bruker hær kommer fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg