Norwegian mountains

Da jeg var ferdig på jobb idag, dro jeg med meg min kjære på fjelltur. Nærmere bestemt på Sukkertoppen, hvor vi har utsikt over hele Ålesund by, og litt til. Fikk ikke tid til å trene idag tidlig, så da var det deilig med en times tid på fjellet istedet. I nydelig sol, og solnedgang! Uuuuuu, romlemantisk. Og en stykk HAPPY girl. Idag pakket jeg meg godt inn i Bergansjakken til Rolf Ivar. Litt stor, men det er jo det beste synes jeg! Fine Åleby! Nå har vi inntatt et bedre måltid. Pølsegrateng, mmm. Lenge siden sist. Og resten av kvelden skal brukes til film. OOOG fiftyshades! Gleder meg allerede til å krype under dynen, ha nattbordslampen på og leeeeese maaange sider. IH! Dere da? Glade i å gå på fjellet? Deilig trening synes jeg. Frisk luft i lungene, ah!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg