Norge neste

God morgen ♥ Da er det snart hjemreise for oss, Gard er på trening- mens jeg har pakket koffertene og ryddet her. Taxien henter oss litt før ti, så vi skal bare få i oss en god frokost først. Gleder meg SÅ innmari til og komme hjem nå, har skikkelig hjemlengsel kjenner jeg. Når jeg er i utlandet, har jeg ALLTID så fryktelig lyst på taco, så det er det første jeg skal putte i handlekurven når vi når butikken etterhvert. Tacokveld og hjemmekos ikveld med andre ord, glede ♥ Og så gleder jeg meg til å vise dere bilen, IIK!  – Her er noen få bilder fra vår siste dag i Calella – 
Slappet bare av ved bassenget og ved beachen på dagtid. På kvelden gikk vi helt i enden av den superlange handlegaten her, kom til noen kjedebutikker også etterhvert. Trodde dette var en liten by, men det viste seg å være feil. Veldig koselig og sjarmerende. Endte kvelden med middag sammen med de andre trenerene og finalen av VM, selvfølgelig.  – Her er kveldens antrekk –








Skjørt Zara – Veske Gucci – Sko Windsor Smith – Topp BIK BOK

Satser på fint sommervær hjemme også- hadde vært deilig og komme hjem til ordentlig norsk sommer ♥ Håper dere har det fint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg