Noen favoritter

God tirsdag! Startet dagen 07 på Barrys, så deilig! Tror jeg har blitt litt hektet på Barrys! Anbefaler den i Barcode, er så bra, og gir så mye! I går var jeg på arms and abs, og idag var jeg på butt and legs. Får så mye igjen for det! Etter timen i går dro jeg rett hjem til kona (Maria) på middag og sleepover, så hyggelig å gjøre sånne ting midt i uken ♥

Jeg har fått masse spørsmål vedr denne elskbare blusen fra Zara, den er helt ny og jeg fant den i butikk forrige uke. Jeg tror den er utsolgt på nettet – men den kommer helt sikkert inn igjen? Det har i hvertfall blitt en favoritt hos meg.

Denne jakken også, som jeg så var på salg på Zara nå. Elsker fargene i den!

♥ Jeg har forresten tenkt å selge en del av veskene mine nå! Kanskje jeg skulle laget et innlegg her så får dere litt “førsterett”? Er det interessant eller ikke? NJUUUT dagen!

22 kommentarer

Siste innlegg