Noen favoritter til høstkosen hjemme

God mandag! ♥ Jeg kom nettopp inn hjemme, og har fått på plass de nye tingene jeg har kjøpt til spisebordet og til stuen. Jeg har lenge lett etter et skikkelig, ordentlig kosete pledd til å ha i sofaen til kalde høstkvelder – jeg fryser nesten alltid når jeg er hjemme! Til og med når ovnene står på fullt! Til spisebordet har jeg ønsket meg vaser og lysestaker i litt varmere farger for å mykne opp kjøkkenet litt. Det passer veldig fint til fargene i stuen. Det er ihvertfall en begynnelse. Jeg leter etter noen skikkelig fine spisebrikker også! Vet ikke helt hva jeg ser for meg – men har tittet litt på spisebrikker i flettet tre. Vi får se hva som føles riktig etterhvert! Gi meg gjerne tips til noen fine om dere vet om ♥

Er så fornøyd! ♥

Alle tingene er fra Bolia – og i vasen er det pampasgress som er tørket. I den lille orange lysholderen skal det selvsagt i lys men det glemte jeg å kjøpe gitt! Mer opptatt av og komme meg hjem og dekorere. Gleder meg til middager på spisebordet og kvelder under pleddet! I går lagde jeg seng inne på stuen, på gulvet – og så på film! Er så kos med HØST!!

Nå skal jeg på hjortemiddag på Bølgen! Det blir stas – og helt nydelig og kickstarte uken med ♥

14 kommentarer
    1. Du har det alltid så strøkent! Teppet må bestilles Du har jo brukt en møbelsnekker, har du tips eller navn på noen du kan anbefale? Har så lyst på en kjøkkenbenk med fiskebensmønster i tre!!

      1. Hei! Tusen takk 🙂 Mm – jeg har fått en ny favoritt. Han Ole i Eventyrlige Hjem. Han er helt rå! Kanskje han kan hjelpe? 😉

    2. Hei, urelatert til innlegget, men de vakre tredørene du har i leiligheten, hvor er de fra?
      Jeg elsker når du skriver om interiør. Nydelig pledd

      1. De fikk jeg en håndtverker til å lage til meg! 🙂 <3 Så hyggelig å høre at du setter pris på det 🙂 Takk!

    3. Ååå<3 Du har det så fint! Gleder meg til jeg får min egen leilighet og kan ordne og styre på som jeg vil – siste året på master her nå så håper det ordner seg etter det! Er SÅ koselig og gøy med innredning, hvertfall når det er sitt eget! Ha en fin dag fine deg<3

    4. Så fint det er blitt, godt å ha det litt lunere nå når den kalde årstiden er i farta. Jeg har kjøpt spisebrikker på Home and Cottage, de hadde ihvertfall mye fint i sommer.

      1. Helt enig! Oo, skal sjekke! Men har ikke sett noen Home & C butikker i det siste når jeg tenker meg om … 😀

    5. Hei!
      Luktet pleddet vondt når du kjøpte det? Jeg har kjøpt samme, men det lukter sau Hvordan fikk du evt. bort lukten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg