Noe nytt til veggene

God og herlig torsdag til dere ♥ Jeg vil bare starte med å si at det er en endring i forhold til popup-shopen førstkommende søndag. Vi starter 12 istedet for 13, så én time tidligere! I går var jeg, Henriette og Renate på loftet og ryddet i alle klær, sko etc som skal selges – jeg tror aldri jeg har hatt SÅ MYE før! Vi holdt på i nesten 4 timer! Så – håper vi sees i Eilert Sundts Gate 27 på søndag fra 12-15. Vipps er foretrukket – men cash går også!


I går fikk jeg endelig hengt opp de svarte Meert hyllene mine på kjøkkenet! Det ble så fint! Jeg hang de opp slik de henger i symmetri med kjøkkenøya. Synes virkelig det gjorde seg med litt “liv” på den ellers hvite veggen. Synes det har vært fint å “bo seg litt inn” på veien – alt trenger ikke skje når man flytter inn. Helt OK å føle litt på ting, tenke over over en lengre periode hva man ønsker å ha. Og nå er jeg veldig happy!

Etterhvert skal jeg fylle hyllene med annet snadder som jeg har planer om – men enn så lenge brukte jeg det jeg hadde i skuffene, samt litt tørkede eucalyptus blader.

Hyllene kjøpte jeg her. Det er de samme som jeg har i hvit over sengen på soverommet. Er de ikke fine? ♥

Nyt torsdagen – er så sliten etter den ryddingen i går at det kjennes ut som jeg har vært ute en uke i strekk. Masse godbiter jeg skal selge girls!

10 kommentarer
    1. Hei Lene! Du er så flink med interiør. Jeg lurte på hvor du har kjøpt de små glassvasene du har i hyllene der? Og hvor du har kjøpt det store speilet på veggen på kjøkkenet? 🙂

      1. Hei, tusen takk! Oo si det – litt her og der. Men husker ikke eksakt hvor, Bolia kanskje? Speilet har jeg bestilt av glassmester på mål <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg