No sushi for me

Jeg føler meg virkelig som den eneste i hele Norge som ikke liker sushi? Tenk at jeg IKKE liker sushi. Kommer ikke over det. Jeg som liker ALT. Why… WHY?! Se så fantastisk! Dette fikk vi servert opp på jobben idag, bortskjemt! Men til min store fortvilelse … Så likte jeg det ikke! Åh.. Nå blir jeg oppgitt over meg selv. Jo, altså – jeg likte det litt da. Men jeg skal ikke gi opp. Jeg SKAL like det. Snart. Idag har jeg virkelig hatt en STRÅLENDE dag på jobb! Det er så herlig. Nå er det èn eneste dag igjen på jobb, så er det helg igjen. Liker! Nå skal jeg hive meg inn i joggisen, og starte på middagen – ute er det bare ruskevær, så det blir nok bare til at vi blir inne og koser oss i varmen. I morgenkveld skal jeg og jentene på vin smaking på Lille, som forresten er mitt favoritt utested! Så da skal vi jammen kose oss. Krysser fingrene for fint vær snart, det er så mye mer hyggelig å være ute da. Hvordan er været i resten av Norge da? Her blåser det opp til liten storm tror jeg. Som dere kan se litt på bildene.. Jakken er fra Zara / Topp BIK BOK / Skjørt H&M.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg