No sleepy head

GOD MORGEN! Shiiit, så gøy det er å våkne opp til så mange koselige kommentarer. Jeg føler vi kommuniserer så mye bedre nå! Og det første jeg tenkte på da jeg våknet, var å skyndte meg og oppdatere bloggen. Og det er ett bra tegn! Dere har gitt meg mye motivasjon nå jenter, thank you! Jeg kan vel trygt si at jeg er ett hyper A menneske, om det er noe som heter det. Jeg blir av og til litt skremt av meg selv. Jeg våkner tidlig – uansett! Om jeg har fri, om det er helg, om jeg er på ferie, om jeg har vært ute dagen før, om jeg har jetlag (med noen unntak), om jeg gleder meg til noe,  ja – jeg står opp tidlig hele tiden. Frivillig. Det har nå gått så langt, at jeg faktisk stiller klokken hver eneste morgen, uansett hva. Som normale folk, kunne jeg sikkert sovet til jeg våknet – men i mitt tilfelle, går det bare ikke. Jeg føler jeg går glipp av livet mitt/dagen om jeg ikke står opp tidlig. Så er det igrunn fantastisk å komme seg opp, og ut! Kan ikke ligge i sengen å kaste vekk dagene. Ja, jeg vet hva dere tenker.. Jeg er litt smårar.. Jeg blir nok alltid litt “mobbet” av det. Da vi var på familietur i Gran Canaria, ville de andre gjerne sove til de våknet. Men, hvem ble vekket hver eneste dag klokken 08.00? Stakkars foreldrene til Rolf Ivar. Jeg hadde selvfølgelig på min svært irriterende alarm, og vi bodde vegg i vegg. Så der ser dere, man er på ferie og skal slappe av – men nei, det går ikke når man er sammen med meg, da er det tidlig opp for å nyte dagen! Da vi reiste til Thailand i 2006, kom vi frem i greit tid på kvelden – sjekket inn på hotellet, og kom oss i orden på rommet. Og dere kjenner sikkert igjen den der, imorgen er det første dagen i ett nytt land, da må vi tidlig opp for å undersøke hva som ligger i rundt osv. Ja? Eller.. Ikke ? Vel, det er ihvertfall normalt for mitt vedkommende. Så jeg satte på vekkerklokken på 08.00 – om ikke før, sovnet og ante fred og ingen fare. Våknet av meg selv, og følte meg overraskende uthvilt etter å ha sovet i 6-7 timer. Strekker meg, ser litt i taket – sjekker klokken….. Det tok ikke mange sekundene før jeg spratt opp av sengen i full panikk. Klokken var 13.30!!! Jeg kunne ikke fatte og begripe. Alarmen hadde jeg slått av i søvne, og vi hadde en god dose jetlag innabords. Den dagen var i mine øyne helt katastrofe, følte jeg hadde kastet vekk halve livet mitt (okei, nå overdriver jeg..) men det var ikke en god følelse. Så fra den gang, har jeg alltid stilt alarmen to ganger.. Stakkars Rolf Ivar.. Men jeg ser ikke på det som negativt at jeg er en morgenfugl, tvert imot – men, av og til kan man jo unne seg å sove litt lengre.. Noen som kjenner seg igjen? Sengen er fra BoConcept. Ett tips når det kommer til microringene. Sov ALLTID med flette, eller er det lett for at det floker seg. Og en annen ting, vær forsiktig med å feste de for langt inn til hodebunnen, det er forferdelig vondt å sove med. De 2.3 første dagene, må man regne med at det gjør vondt. Men det går over. Jeg våknet faktisk med en svak hodepine idag, det gjør jeg aldri.. Men.. Man må lide for skjønnheten. Det var noen ønsker om ikke den 10 % på håret kunne vare litt lengre, nå har jeg spurt – og det kunne den! Så nå må dere virkelig benytte dere! Koden gjelder enda.  L&B10%OFF, håret finner dere HER Opplever at mange lurer litt på hvordan betakaroten fungerte da jeg var i Gran Canaria – det har jeg skrevet ett tips om HER. ( Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg