No.62

Heisann og hoppsann  ♥ Kom nettopp hjem, etter nok et bankmøte og kakao med besteste Maria, nå er hotell endelig i boks! IHHAA! Viser dere bilder senere  Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til varme nå. I Oslo er det så bitende kaldt, og sånn en sur vind at jeg nesten ikke orker å gå ut, hehe.. Så dette skal bli fantastisk. Var innom BIK BOK Bogstadveien på vei hjem, de har jo fått inn så mye fint nå. Merkelig nok endte jeg kun opp med grått/hvitt/svart i posen . . Hmm, hva skjer med meg om dagen da? Jeg som er så glad i farger? Kommer vel når været endrer seg litt. Her er dagens antrekk i den bitende kulden. BRR! Caps, topp & bukse BIK BOK / Cardigan Styleway By Lene Orvik / Sko Din Sko Nå skal jeg straks møte jentene mine Henriette og Maria, og venninnen til Maria søte Helga. Vi skal på Olivia og spise middag, gleder meg til skravling igjen ♥ Ha en fin onsdag!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg