NIKE SUNDAY

PB084865SUNDAY SMILES WITH THIS LITTLE GUY 

God søndag til mine herlige lesere ♥ Kan trygt si at vi er uthvilt etter denne helgen, sovnet litt over 22 på sofaen i går, godt med skikkelig avslapping. Nå har vi spist frokost, og skal kose oss noen timer til her ute på Holmen før vi drar hjemover til Oslo igjen. Har planer om å ta meg et boblebad utendørs før jeg drar, det er så godt! Spesielt når det er grått og kaldt ute.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-4OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASko Asfvlt – Joggedress Nike

Ønsker dere en digg søndag. Når vi kommer hjem skal vi lage nachos med pulled pork og kose oss med Farmen ♥ Vi skrives imorgen – ny uke og nye muligheter!

SMIL fra meg

17 kommentarer
    1. God søndag! Nyt siste resten av helgen. God tur tilbake til Oslo! <3 Den joggedressen var superfresh, hvor kjøpte du det? Kleeem

        1. Vet du, heldig har vært veldig fin. Den gikk bare litt for fort. Rolig fredag også innflytningsfest på lørdag. Åh, har gått meg helt forbi at de har Nike på Retro <3

        2. Vet du, helgen har vært veldig fin. Den gikk bare litt for fort. Rolig fredag også innflytningsfest på lørdag. Åh, har gått meg helt forbi at de har Nike på Retro <3

      1. Heia, den er litt stor 🙂 Så prøv den først, kanskje i ett nr mindre <3 Tusen takk snille deg 🙂

    2. Hvor kjøpte du joggedressen og CK undertøyet? I Bergen? Hvilken butikk? Har lenge sett etter, men ikke funnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg