Nightmare..

FOR EN NATT JEG HAR HATT. Dere husker den nydelige fiskesuppa jeg skulle nyte igår, med reker i? Ja .. Den har ført til at jeg har blitt en smule "matforgiftet" eller hva det er jeg er.. Rett etter jeg hadde spist suppen, ble jeg kvalm – men tenkte ikke mer over det. Kvelden gikk og alt var bra. Men kl 05.00 i natt – da begynte marerittet, som egentlig holder på enda.

Jeg var våken i ett strekk fra 05.00 til 08.00 – sprang frem og tilbake fra badet til soverommet. Jeg har aldri hatt så store smerter i magen før som jeg hadde i natt, helt forferdelig. (Det må da være lov å syte litt?)
Heldigvis fikk jeg sovet litt, men jeg er fortsatt ikke bra. Au au, å ha vondt i magen – er den verste smerten jeg vet, i tillegg til tannverk – fysj og fy.
Så nå ligger jeg her da, og prøver å lage ett innlegg – er vel bare spørsmål om tid før jeg må fyke avgårde på badet igjen. Jeg vil på jobb, nå! Det verste er at i morgen begynner Ålesund Båtfestival, og jeg skal jobbe 4 dager i strekk fra 9 om morgenen til 2,3 eller 4 på natten – så jeg har ikke tid til å ligge her som en annen sutreunge..Har dere noen tips til meg ?? Noen gode kjerringråd som får meg frisk igjen? Her befinner jeg mer resten av dagen. Jeg skal aldri mer spise reker, aldri.

Dette er helt klart min bestevenn idag.

Jeg skal prøve å få svart på extensionsspørsmålene deres litt senere, tenkte bare å prøve og sove litt mer først.

Ha en kjempe fin dag!

Klem
Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg