Night out

Hei hoppetihopp! Jeg er våken og klar for en fantastisk lørdag. Faktisk kanskje litt mer enn fantastisk? For nå går turen til Farris Bad, med SPA, bading og kos, avslapping og 3 retters middag. Håhå, for en lørdag det skal bli! Gleder meg vilt allerede ♥ Fin kjolen og bikinien er allerede pakket, så nå er jeg klar for avreise. Igår var jeg som sagt ute med fine folk. Vorspill i lobbyen/baren på Grims Grenka, superstemning! Dro ut, og fant ut i køen på vei inn til Internasjonalen at vi bare .. Ville hjem, hihi. Likegreit, for da er jeg opplagt idag! Skjørt & sko Zara / Topp BIK BOK (Never Denim) Nå skal jeg spise en bedre frokost sammen med Malene og mammaen hennes som er på besøk, også er det rett til Larvik! Tenkte forresten jeg skulle prøve å bade ute idag…….. Men. Vi får se hvor tøff jeg er (…kommer ALDRI til å skje) Kremt.. HA EN FIN LØRDAG ♥ Lørdagssang til dere! Verdens fineste sang for øyeblikket. Tom Odell – Another Love. ÅH ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg