Nice sky

Klarte ikke la være å ta bilde av den nydelige bomullshimmelen tidligere ikveld. Så romantisk.. Pappa har alltid sagt at når himmelen har så fine farger på kveldstid, blir det fint vær dagen etterpå. Og det stemmer hver gang. Så da er det bare å glede seg til morgendagen. Dagen idag har gått i ett. Tannlege, lunsj med søteste Mari, møte, og jobb i Asker. Nå har jeg nettopp snakket med min fine mamma i telefonen mens jeg har disket opp med biffsnadder til middag. Alltid kos med selskap gjennom telefon når man lager middag for én. Var innom den nye BIK BOK butikken når jeg var på Trekanten idag, fineste butikken jeg har sett på lenge. Og inspirasjon var der nok av . . Jeg har sikret meg noen godbiter til helgen. Hva skal man si? Perfekt. Alltid greit og ha en hvit skjorte i skapet. Kan brukes til alt! Det fineste skjørtet i den fineste fargen! Elsker at det har kommet maxiskjørt i butikkene nå. Denne kjolen har så fine draperinger på ryggen, og så fargen da? Åh. Har så mange koselige planer denne helgen. Imorgen skal jeg og Maria på en liten interiørrunde. Tenker jeg skal lete etter utemøbler til terassen min. Senere skal vi ut og spise, og drikke drinker – og i tillegg skal Maria overnatte hos meg. På lørdag skal vi nemlig på SPA! Var på Steen & Strøm og bestillte time til oss tidligere idag. Vi snakker hotstone massasje i 50 minutter, 40 minutter fotmassasje, filing og pedikyr. Jentehelg! Noen som har prøvd hotstone før forresten? Er så spent!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg