News in my wardrobe

Hei på dere! Så gøy at så mange deltar i konkurransen! Nå har jeg pakket ferdig til Osloturen imorgen, ahw – jeg gleder meg som ett lite barn. Skal dit i samarbeid med miinto.no, hvor vi skal gjøre utrolig mye gøy! Blant annet så skal vi på lanseringsfesten som TV2 Bliss skal ha. “Petter elsker Mari”, og “Linni.” Vi blir stylet, så vi skal på photoshoot og masse annet gøy! Dere skal selvfølgelig bli med. Jippi – dette blir gøy! Venter på at Malene skal komme, hun skal overnatte her til imorgen. Hun også skal være med til Oslo, så dette blir en skikkelig girls weekend. Genser // Cubus. Shorts & smykke // BIK BOK. Sko // Roots. Noen nyheter i garderoben.Fra BIK BOK. Jumpsuit & Skjørt // H&M. Shorts & Jumpsuit // BIK BOK. Vil også bare si at alle BIK BOK butikker har vennesalg imorgen!! Med – 50 % på alle ordinære varer! Woho, GO CRAZY! Så håper jeg at alle fra Ålesund tar turen til MIN butikk på Moa Gård imorgen!! JEE. Håper dere får en herlig onsdagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg