New York, New York

Hvor skal jeg begynne? Jeg har så mange følelser, tanker og inntrykk. Det føles både bra, og skummelt på én gang. Nå er jeg så utrolig heldig at jeg har min fantastiske venninne Ragnhild her, hun var her og ventet på meg da jeg kom sent mandagskveld. Det var virkelig helt gull, hadde vært skummelt og ensomt og komme helt alene! Vi har hatt så fine dager sammen hittil. Vi bor på et nytt, kult og urbant hotell i Soho. Sister City heter det! Jeg føler liksom ikke helt jeg har fått “landet” enda, det har skjedd ting hver dag siste ukene så det skal bli fint og få skikkelig følelsen av at “nå er jeg her” om dere skjønner. Det kommer nok etterhvert ♥ Byen er magisk, så interessant, annerledes, så mye og utforske, lære. Det er femte gang jeg er her, men det fortsatt så mye jeg ikke har sett. Været er så deilig, menneskene så kule og åpne, og det er hundrevis (!) av frokost, lunsj og middags-steder som jeg gleder meg til å teste. Jeg elsker jo sånt!

Jeg gleder meg til å hive meg på sykkelen og lære meg alle områdene, gatene. Til og komme meg inn i treningsrutiner (medlemskap og timer her er seriøst over dobbelt av prisen hjemme, helt sinnsykt! Aiii ai ai!) Men trening er jo det som driver meg om dagen så jeg får finne noe passende. Jeg elsker å ha Ragnhild her, og er veldig spent på å se hvordan jeg reagerer på å være her alene. Men som jeg sier til jentene hjemme ; jeg har aldri vært mer rustet, klar og sterk for å takle en sånn type utfordring alene, jeg føler jeg kan klare å takle det meste – og det hadde jeg kanskje ikke klart på samme måte for 1-2 år siden. Det vil komme dårlige, ensomme og rare dager, da vet jeg at det viktigste jeg gjør er og gjøre noe som er trygt og hyggelig. Så vet jeg jo at de dagene alltid går over også. Trygghet og kjærleik er jo bare en phonecall away hjemme i Norge uansett, så glad jeg har så mange hjemme som støtter og heier på meg, det er gull ♥

Jeg gleder meg til hver dag, til hvert nye inntrykk – og ikke minst til å bli kjent med folk!

Takk for at dere følger! Love

7 kommentarer
    1. Så gøy! Tror du kommer til å få en opplevelse for livet. Hvor lenge har du tenkt å være der? Og jeg regner kanskje ikkje med du skal bo på hotell hele tiden. Har du ordnet noe airbnb elemler lignende? Gleder meg til å følge deg videre. Lykke til på livets reise!

    2. Jeg var alene i New York i nesten to uker i fjor, det var riktignok i forbindelse med et doktorgradskurs jeg tok på Columbia University, men det er en drøm jeg har hatt lenge – gå på et universitet i USA, om så bare for noen uker. De første dagene var litt skummel og litt rare og være mye alene. Etter det koste jeg meg så ufattelig mye at ord blir fattige. Til slutt gikk jeg nedover gatene i New York med en følelse som en powerlady og i hodet spilte den siste sangen som ble spilt i sex and the city:P Nyt den kuleste byen, jeg vokste mye som person bare på de to ukene. Kjenner du for å koble ut med spa kan jeg varmt anbefale Aire ancient baths <3

    3. For et fantastisk bilde! Hjelpes, du er flott!
      Håper du oppdaterer litt hyppigere når du er på reise, er så gøy og følge deg og ditt liv. Kos deg masse

    4. New York ser helt fantastisk ut! Så utrolig spennende. Kan du fortelle litt mer om hva du skal gjøre der og bo etc? Er veldig spent.

      Hvis du har lyst hadde vært supert om du kunne lagt ut en video med gode treningsøkter med strikk. Trenger inspirasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg